דק לגינה באיכות מקסימלית

0
473
קרדיט Pixabay

החלטתם לשדרג את החצר הפרטית שלכם. אתם מחפשים דרך מיוחדת לעצב ולסדר אותה, וברור גם לכם שעם דק איכותי ומרשים היא תיראה נפלא ותשרת אתכם לאורך שנים. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומשנים את פניה של הגינה שלכם, הנה מה שבאמת חשוב לדעת על הדק החדש שלכם.

קרדיט Pixabay

דק לגינה – עץ איפאה או דק סינטטי?

באופן כללי ניתן לזהות היום מספר חומרי גלם מרכזיים, ואין ספק שדק מעץ איפאה או אורן זוכה לביקוש מכובד. יש לו יתרונות משלו, בוודאי בכל הקשור ליוקרה ולסטייל, אבל לצד כל אלה כדאי לזכור כי העץ יקר למדי, לא רק בעת הרכישה אלא בעיקר בשל דרישות התחזוקה שלו. חוץ מזה, בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה גבוהה במיוחד, את השימוש בעצים מומלץ לצמצם ככל האפשר.

מן הצד השני נמצא הדק הסינטטי, דק לגינה שמבוסס על תרכובת מיוחדת של חומרים ממוחזרים. בפשטות, הדק הסינטטי מספק המון יתרונות, והוא גם מספק מענה נהדר לחסרונות של העץ הטבעי. הוא לא זקוק לתחזוקה, הוא תמיד נראה מצוין, וגם בעוד 20 שנה תוכלו ליהנות מהמראה המרהיב שלו, בלי לעבוד קשה ובלי לדאוג לליטושים, לצביעה מחודשת או לציפוי של חומר הגלם.

דק סינטטי – ידידותי יותר לסביבה

עם האיכות של הדק הסינטטי נדמה שאי אפשר להתווכח, אבל הסטנדרטים הגבוהים והראש השקט הם רק חלק מהיתרונות שיש לו להציע. אל המשוואה הזו אפשר להוסיף גם משתנה נוסף, שכן הדק הסינטטי ידידותי לא רק כיס אלא גם לסביבה. כך הוא משלב בין חומרים ממוחזרים שונים, בהם פלסטיק, עץ ונסורת, ללא כל צורך בכריתת עצים ובפגיעה נוספת בסביבה. הוא גם מבטיח לנו גמישות מקסימלית, וכך אנחנו יכולים לעצב דק לחצר, למרפסת או לבריכה הפרטית – וליהנות מחופש ויצירתיות בכל שלבי התכנון.

עם כל כך הרבה יתרונות בהחלט אפשר לצמצם את הפגיעה ביערות, ולהביא אל החצר הפרטית שפע של סטייל ויוקרה, בעלות נמוכה משמעותית ובהתאמה אישית מושלמת. שדרוג הגינה מעולם לא היה פשוט כל כך.

מעוניינים בדק לגינה, דק לבריכה או דק למרפסת, הגעתם למקום הנכון. חברת TREX המומחים בייצור והתקנה של דקים סינטטיים, חיפוי קירות חיצוניים דמוי עץ ומעקות חוץ, מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 077-997-3060 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here