למה כדאי לנו לעשות פגישת ייעוץ בתחילת תהליך העיצוב ?

0
169
קרדיט - pixabay

פגישת ייעוץ עיצוב פנים לפני תחילת תהליך של עיצוב פנים היא הכרחית כיוון שפגישה זו אפשר לקבל הרבה רעיונות ומידע עבור עיצוב הבית. המידע הזה יכול לעזור לכם ולחסוך לכם הרבה שיוטים באינטרנט, בחנויות, ובעיקר לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. מדובר כאן על פגישה שהיא חד פעמית ולא מחייבת אתכם, אבל שבמהלכה תוכלו בעצמכם לשאול את המעצבת את כל השאלות שעלו לכם בתהליך עד עכשיו ולא היה לכם את מי. בסוף הפגישה הזו תוכלו להמשיך בעצמכם את תהליך העיצוב המחודש של הבית או השיפוץ.

מה עושים בפגישת הייעוץ?

כל פגישה היא שונה בהתאם לצרכים של הלקוחות, אבל בגדול  הפגישה היא היכרות עם מעצבת הפנים אירית, שתכיר אתכם ואת הצרכים שלכם ושל הבית שלכם ותנסה להבין מה הוא הסגנון העיצובי שלם.

המעצבת תוכל להכווין אתכם לפתרונות של אחסון, ייעוץ בהתאמה של צבעים, טקסטיל והלבשת הקירות, בחירת הרהיטים לבית, פריטי דקורציה מתאימים וכיוון כללי לאיזה סגנון לדעתה הכי יעבור עבורכם.

אם אתם מתכננים לשפץ את הדירה שלכם, או אפילו רק לעצב את הבית, פגישה ייעוץ יכולה מאוד לעזור לכם בתחילת התהליך כיוון שכך תוכלו לעשות לעצמכם סדר בראש לגבי מה הוא הדבר שאתם בעצם רוצים לעשות

תכנון תקציב מתאים

תקציב שיפוץ דירה הוא דבר שלא קל לייצר בצורה שתענה על הצרכים שלכם ולא תחרוג ממה שתכננתם לעשות. לא קל לשפץ דירה בלי לחרוג מהתקציב, ולכן בפגישת הייעוץ תוכלו לקבל רעיון כללי למה בעצם אתם רוצים לעשות- וכך להתחיל לבנות את התקציב שלכם. אפשר גם לעבוד ההיפך- להגיע עם תקציב ולראות מה אפשר לעשות בתקציב הזה.

בכל מקרה החלק של התקציב יעזור לכם מאוד, כי לעבוד ללא תקציב יכול להיות קשה מאוד.

על מנת לקבל תמונה מדויקת לפני פגישת ייעוץ עצמה יש לקחת מידות של הדירה, וכך להגיע עם מעצבת הפנים לסדר גודל של כמויות של חומרים שתצטרכו לצורך התכנון והשיפוץ.

בשיפוץ דירה יש להתחשב בעלויות של שבירת קירות, החלפה של תשתיות ועוד דברים רבים אחרים ולכן התכנון של התקציב הוא מורכב, אבל בעזרת עזרה של מעצבת פנים תוכלו להרכיב אותו בצורה טוב שתעזור לכם להבין לקראת מה אתם הולכים.

"אירית הראל- מעצבת מרחבים מעוררי השראה"- תשמח לקבוע אתכם פגישה ייעוץ ולעזור לכם לבנות לעצמכם תקציב ולהתחיל להרכיב את הרעיון סביב עיצוב הדירה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here