כל מה שצריך לדעת על ארונות פתיחה

0
222
קרדיט Pixabay

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל בית הוא נושא האחסון. כולנו צריכים, כמעט תמיד, מקום נוסף לאחסון החפצים שלנו. בית ללא ארונות אחסון מסודרים יהיה לרוב מבולגן ועמוס יותר. ככל שיש יותר מקומות נוחים לאחסון יותר קל לפנות חפצים מהמרחבים בבית, וגם יותר קל למצוא את החפצים בעת הצורך. לכן, אם אתם בתהליך של תכנון מקומות אחסון לבית או למשרד, הגעתם למקום הנכון, כאן תוכלו למצוא את כל המידע על פריט האחסון הנפוץ ביותר אולי, ארונות פתיחה.

מה ההבדל בין ארונות פתיחה לארונות הזזה?

ההבדל העיקרי בין ארונות פתיחה לארונות הזזה הוא כמובן אופן הפתיחה. בעוד ארונות הזזה נפתחים בתזוזה על ציר רוחבי, ארונות פתיחה נפתחים עם דלתות החוצה.

מה היתרונות של ארונות פתיחה על פני ארונות הזזה?

אמנם לארונות הזזה יש יתרון של חסכון במקום משום שאין צורך במרחב שיאפשר לדלתות שלהם להיפתח, גם לארונות פתיחה יש יתרון משמעותי. כאשר מדובר על ארונות פתיחה היתרון הגדול הוא הקלות שבה ניתן לתקן את דלתות הארון, לרענן אותן ולחדש. דלתות של ארונות פתיחה ניתן להסיר ולהרכיב בקלות, כך שניתן לתקן או להחליף אותן בעת הצורך.

איזה סוגי ארונות פתיחה יש?

ארונות פתיחה קיימים במגוון סגנונות שונים הן ברמה העיצובית והן ברמה הפרקטית. ראשית ניתן להחליט על חזיתות שונות לדלתות, הדלתות של הארון שלכם יכולות לשלב מראה, עץ או חומרים אחרים שיקנו מראה עיצוב אחר לארון ושימשו אתכם באופן שונה. פעמים רבות בוחרים במראה על הארון כי זה המקום היחידי בו ניתן לתלות מראה אורכים שתשמש אתכם למדידה. דבר שני עליו ניתן להחליט הוא כמובן מידות הארון, אפשר לקבוע את גובה הארון, אורך וכמובן עומק. והנושא השלישי עליו כדי להחליט הוא החלוקה הפנימית, האם לאפשר יותר איזורי תלייה או יותר מדפים, האם חשוב לכם שיהיו מגירות ואם כן כמה.

מה כדאי לדעת לפני שמתכננים ארונות פתיחה?

ראשית לפני שיוצאים לדרך כדאי להבין באופן מדויק את המידות של החלל בו יוצב האחרון ולהחליט על המידות האידאליות של הארון. כאשר מדובר על ארונות פתיחה צריך לקחת בחשבון גם מקום בשביל פתיחת הדלתות. לאחר מכן כדאי לחשוב מה יותר ישמש אתכם, האם הארון משמש יותר לתליית בגדים או לאחסון צעצועים? בהתאם לכך תבצעו את החלוקה הפנימית האידאלית לכם. כמובן שגם העיצוב חשוב בהתאמת הארון לחלל בו הוא נמצא, ותוכלו לבחור בצבעים ובחומרים לעיצוב הארון שיתאימו לשאר החלקים בחדר. אם הארון הוא הרהיט הראשון שאתם בוחרים, תנסו לבחור בעיצוב יחסית ניטרלי שיאפשר לכם לאחר מכן להתאים את שאר הרהיטים. גם הידיות של דלתות הארון ניתנו כמובן לבחירה שלכם, תוכלו להוסיף ידיות גדולות עם נוכחות, ידיות עץ, ברזל או ידיות קטנות ועדינות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here