חשבתם לשדרג את הבית? כדאי שתפנו למעצבת פנים מקצועית

0
494
קרדיט: pixabay

אחרי כמה וכמה שנים שבהם אתם גרים באותו הבית, הגיע הזמן לחדש את האווירה ולשנות קצת את המראה. תהליך השיפוץ אצל רבים, הוא עניין טכני למגרי שמשדרג את תשתיות הבית. אבל אם אתם רוצים לקחת את התהליך לרמה הבאה, ייתכן שתרצו לשוחח עם מלי לוי אלבוים – תכנון ועיצוב פנים, כדי ליצור את התוכנית המושלמת לבית המושלם.

בחירת מעצבת מיוחדת – שלב חשוב בתהליך התכנון

רגע לפני שאתם מתחילים לפרק את קירות בית המגורים שלכם ולצאת לתהליך שיפוצים, צריך לאסוף סביבכם את אנשי המקצוע שיוצאיו את התוכניות לפעול ויאפשרו לכם להגשים חלומות. מבין כל האנשים החשובים לתהליך, הבחירה של מעצבת פנים מומלצת תהיה החלטה חשובה ומרכזית. במיוחד בתהליכי עיצוב מורכבים מאוד, שם כל פרט חשוב וכל החלטה יכולה להשפיע על התמונה הגדולה.

יצירת אחידות בתהליך העיצוב

אחד מהיתרונות הכי גדולים לעבודה עם מעצבת מומחית, הוא האפשרות ליצור עיצוב אחיד. עיצוב הוא כמו שפה שמלווה את המראה בכל החדרים בבית המגורים שלכם ויוצרת את הסביבה שבה אתם באמת רוצים לחיות. כך למשל, בבחירת עיצוב כפרי כל החדרים בבית שלכם ידברו באותה השפה. גם אם הצבעים יהיו שונים במקצת, וגם אם לכל חדר יש שימוש שונה, השפה תהיה אחידה והמראה של הבית יהיה לא פחות ממושלם.

חשיבה על כל הפרטים הקטנים – מובילה לעיצוב מיוחד

לא משנה מה הוא הסגנון העיצובי שבחרתם לנכס שלכם, אם אתם רוצים להרגיש שהצלחתם לפגוע במטרה, צריך להסתכל על הפרטים הקטנים. במיוחד בעיצובים עם קווים נקיים וקלאסיים, כל פריט עיצוב שאתם מכניסים לתמונה, משפיע על המראה הכללי של הבית, ויוצר בסופו של יום את החוויה האישית שלכם. בין היתר, צריך להסתכל על השילוב של תאורה טבעית ומלאכותית, ריהוט וכלי מטבח ואפילו על חלוקת חללי הפנים לפי הצורך. ביחד, הכל מתחבר לכדי מראה מושלם של בית, שיהיה לכם למקום מנוחה ומבטחים, ויהפוך את החיים שלכם להרבה יותר נעימים ומשפחתיים.

צוות המעצבים המיומן והמקצועי של משרד מלי לוי אלבוים – תכנון ועיצוב פנים, מלווה בשנים האחרונות משפחות רבות שרוצות ליצור עיצוב פנים ללא פשרות. אנו מסוגלים להביא כל חלום לכדי מציאות, תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים ועבודה עם נותני שירותים מקצועיים נוספים, בתהליך התכנון וההקמה של הבית. לפרטים נוספים וליצירת קשר התקשרו לטלפון: 054-4620273 .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here