למה לקנות ברזים למטבח ב eBath?

0
244
קרדיט ebath.co.il

ברז המטבח- מי אתה?

ברז מטבח הוא פריט שאנחנו משתמשים בו כל הזמן אבל אף פעם לא באמת מתייחסים אליו. בעצם הוא החבר הכי טוב שלנו במטבח, ואנחנו משתמשים בו כל הזמן, מעבירים עליו ניגוב מידי פעם, פותחים, סוגרים, אבל לא תמיד זוכרים להתייחס אליו ולהגיד לו תודה על כל העבודה הקשה שלו- בהיותו הכוכב של הכיור שלנו וזה שלא מפסיקים לתפעל ללא הרף בתהליך של בישול, שתיית מים או עשיית כלים. אבל ברגע שנכיר בחשיבות של ברז המטבח- נבין שגם שווה לפנק את עצמנו באחד שנעים לנו להסתכל עליו ולעבוד איתו, שכן הוא חבר נאמן כל כך- אז למה שלא ניתן לעצמנו אחד שאנחנו אוהבים. ברזים למטבח היום יש בכל הצורות והגדלים וההחלטה היא קשה מתמיד כי האפשרויות כל הזמן משתנות, ולכן צריך לקחת רגע נשימה ולתת החלטה ממקום של חקירה ואינטואיציה.

 

אז איזה ברזים בעצם יש?

יש ברזים נשלפים למטבח, יש ברזים עם פיה קבועה, יש ברזים נשלפים מהקיר, ברזים בצבע שחור, ברזים בצבע ניקל מוברש, ברזים בצבע ברונזה ועוד רבים. כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה רעיונות עולים לראש למי שמפשפש באינטרנט כדי לחפש רעיונות, אבל מה שחשוב לזכור זה שאתם צריכים ללכת עם האינטואיציה ותחושת הבטן שלכם- ולא רק עם הראש, כי אחרת תמשיכו להתלבט לנצח ולא תצליחו להחליט. eBath מציעים לכם בעצם מגוון מאוד רחב של אפשרויות בתקציבים שונים ואתם יכולים להתלבט ולבחור לעצמכם ברז לפי ז'אנרים- צבע, פיה נשלפת, פיה קבועה, ברז מחובר לקיר- כך תוכלו בעצם לצמצם לעצמכם את טווח החיפוש בראש- נגיד שתחליטו על ברז נשלף- תוכלו להיכנס באתר שלנו לקטגוריה של ברזים נשלפים ולבחור מתוכם- ולאחר מכן לבחור את העיצוב שמתאים לכם. מדובר בברזים איכותיים וטובים וכל בחירה שתעשו תעבוד לכם נפלא, אתם רק צריכים להגדיר לעצמכם את התקציב מראש ולחשוב ברמה הפרקטית מה הכי תעדיפו- ברז נשלף, ברז קיר או ברז עם פיה קבועה, ומשם זה כבר עיצוב וטעם אישי

 

מה אנחנו ממליצים?

אם אתם רוצים ברז פרקטי שיהיה לכם נוח לעבוד איתו- הכי כייף יהיה לכם עם ברז נשלף למטבח, שתוכלו לשלוף ולרחוץ איתו את הכיור בקלילות, אם אתם רוצים מראה עתיק- אז ברז עם פיה קבועה. לכו עם האינטואיציה האישית שלכם ועם מה שמרגיש לכם הכי נוח ומתאים. eBath ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here