מהו מזרון ויסקו?

0
741
קרדיט: Freepik

אם יש דבר שאין עליו חילוקי דעות, זה שהשינה היא דבר חשוב לאדם. כל מי שמוח בקדקודו יודע כי יום אחרי לילה בלי שינה טובה הוא יום שקשה מאוד לתפקד בו כמו שצריך. ובכל זאת, כאשר אנשים ניגשים לרכוש חדר שינה, הם שמים לב בעיקר לעיצוב של החדר, למראה המיטות, ולכל מיני דברים חשובים אבל הרבה פחות חשובים מאשר הדבר שמשפיע כנראה הכי הרבה על איכות השינה – המזרון. משום מה תשומת הלב בעת רכישת המזרון נתונה בעיקר לנוחות השכיבה עליו, ופחות על ההשלכות הבריאותיות של השכיבה על המזרון. אמנם, בשנים האחרונות עולה המודעות לרכוש דווקא מזרון איכותי ובריא כמו מזרון ויסקו.

 

את הרעיון של מזרון ויסקו פתחה סוכנות החלל האמריקאית NASA אשר מטרתה הייתה לדאוג לאסטרונאוטים אותם היא שולחת לחלל. הפיתוח שלהם של מזרון שבתוכו קצף זיכרון אשר "זוכר" את מבנה גופינו ולא חוזר חזרה לאחר שהאדם קם ממנו, הפך להיות פופולרי ביותר בבתי חולים בהם שוכבים חולים במשך תקופה ארוכה, ומזרון הויסקו מציל אותם מפצעי לחץ הנגרמים משכיבה ממושכת. בהמשך גם השוק הפרטי אימץ את הרעיון ועל ידי התאמות שונות שנערכו במזרון בשביל להתאים אותו לשוק הפרטי, הפך מזרון הויסקו לאחד המזרונים הפופולריים ביותר. חשוב לדעת שמזרון ויסקו זוכר את מבנה גוף האדם רק כאשר הוא מתחמם ולכן כאשר תשכבו עליו במשך זמן קצר בחנות, כנראה שהוא לא יזכור את מבנה גופכם, אלא רק כאשר ישנים עליו במשך זמן ארוך יותר כך שהוא מתחמם.

 

האם מזרון ויסקו הוא נוח?

מאחר ומדובר על מזרון שמקבל את צורת הגוף של השוכב עליו, הוא כמובן נחשב לנוח יותר מאשר מזרונים אחרים. ולכן, כאשר אתם רוצים לבחור מזרון שיהיה לכם נוח וכיף לשכב עליו, כדאי מאוד לבדוק מזרון ויסקו כאופציה המועדפת. עם זאת ישנם אנשים אשר המגע עם מזרון ויסקו יוצר להם תחושת חום אשר מפריעה להם בשינה וגורמת להם תחושת אי נוחות, להם לא מומלץ לבחור מזרון אחר ולא במזרון ויסקו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here