רוצים לחדש את הבית? תתחילו מהחדר שינה

0
809
רוצים לחדש את הבית? תתחילו מהחדר שינה
קרדיט pixabay

תהליך עיצוב וחידוש של הבית, הוא תמיד תהליך מעניין, מרגש ומיוחד. אנחנו נפטרים מרהיטים וחפצים ישנים ובמקומם רוכשים רהיטים וחפצים חדשים אותם נציב באותו מקום או במקומות אחרים. לא רק שהבית ייראה אחרת ויהיה מעוצב בצורה שונה, אלא שהאווירה בו תשתנה לגמרי. במקום פריטים ישנים ובלויים, אנחנו נוכל ליהנות מפריטים חדשים, עשויים היטב ובעיצוב מודרני יותר.

מאחר ומדובר בתהליך לא פשוט, לא קצר ובוודאי גם לא זול, אזי שאנחנו נבחר לחדש בכל פעם חדר אחר בבית, עד שנשלים את החידוש בכל החדרים. מוטב שנעשה זאת כך, גם בשביל שלא נייצר הוצאה גדולה בבת אחת, כך גם נוכל לסדר כל חדר בתורו, וכן נוכל לעצב חדר מסוים ועל פי העיצוב והסגנון שלו נוכל להמשיך ולעצב את החדרים הבאים. ההמלצה שלנו היא להתחיל בחדר שינה ומשם להמשיך הלאה לחדרים אחרים בבית.

אנשים קונים חדרי שינה בחנויות המיועדות לכך, חנויות שמתמחות בייצור ושיווק חדרים בהתאמה, הן למבוגרים והן לילדים, מתוך הבנה ששם הם יכולים ליהנות גם מקטלוגים עם מגוון פריטים בסגנונות ועיצובים שונים, וכן ברמה גבוהה מאוד. מוטב לרכוש חדרי שינה במקומות שמתאימים לכך, על מנת ליהנות מריהוט שיכול להחזיק מעמד שנים רבות, מבחינת עיצוב וסגנון.

הסיבה שיהיה נכון להתחיל עם חדרי שינה ולעבור הלאה, נובעת מאופי השימוש בחדר, תדירות השימוש, וכן העובדה שכך אנחנו יכולים לייצר עיצוב מותאם ספציפית לצרכים שלנו. אחרי שנעצב חדרים אלו, נוכל להמשיך בחידוש הבית, בין אם זה בסלון ובין אם זה בחדרים אחרים, כולל חידוש של המטבח שדרוש תהליך עבודה הרבה יותר משמעותי ורציני.

כיצד מחדשים חדרי שינה

בעיקרון, חידוש חדרי שינה מתבצע על ידי רכישה של מיטות, ארונות, שידות ושולחן עבודה (במקרה של חדרי שינה לילדים). אנחנו נבחן את תנאי החדר ומה בדיוק אנחנו יכולים להציב בתוכו, מה נעדיף שלא יהיה חלק מהחדר אלא יהיה ניתן להציב בחדרים אחרים (למשל, הרבה מאוד אנשים בוחרים לייצר חדר ארונות במקום להציב ארון בגדים בתוך החדר). כמו כן, צריך להתייחס לשינויים בגיל של המשתמשים בחדר, בפרט אם מדובר על חדר ילדים.

מעבר לעניין הפרקטי, עלינו להתייחס גם להיבטים של עיצוב וסגנון. התאמה של צבעים בין הרהיטים וכן עם צבעי החדר באופן כללי, חומרים ברמה גבוהה שיכולים להחזיק מעמד זמן רב ועוד. אחרי שבחרנו את הפריטים הרלוונטיים, עלינו להחליט כיצד להציב אותם באופן שישרת אותנו. עלינו להציב כל פרט ופרט, באופן כזה שנוכל להשתמש בו באופן נוח, אך גם שנוכל לייצר בחדר מרחב נוח לתנועה.

לפני סיום חשוב לציין, כל הפרטים בהם אנחנו בוחרים להשתמש, אמורים לשרת אותנו במשך שנים רבות, לכן גם החשיבה מה לקנות והיכן להציב אותם צריכה לקחת בחשבון שיקולים לטווח הארוך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here