ריהוט גן מעץ – בואו להתחדש ושדרג את הגינה שלכם

0
499
קרדיט גלריה בכפר

בחלום הבית הישראלי עם חצר, משתלב אך ורק ריהוט גן עץ שנבנה ביד אוהבת ומקצועית. כשאתם חושבים על עיצוב החצר או הגן שלכם\ אתם בוודאי רואים ריהוט מעץ מלא, טבעי, מעובד במקצועיות ומלוטש כפי שרק מוצרי עץ מובחרים יכולים להיבנות. ריהוט כזה יכול להיות כל מה שאתם רוצים להציב בחצר שלכם לצורכי הילדים, לשעות הפנאי, למטרות אירוח ובעיקר כדי שתוכלו לשבת וליהנות מהחצר ומהרהיטים הנוחים שתקנו. שולחנות, פינות ישיבה ורביצה, זולות, ארגזי חול, נדנדות עץ, אדניות מעוצבות, שלטים מעניינים, כונניות ומדפים, כל מה שאפשר למצוא בחצר לכל מטרה, כולל שולחן הכנות ובישול ואפילו שולחנות קק"ל נוחים לישיבה עם המשפחה. מוטי – גלריה בכפר, מציעים לכם עיצובים מרהיבים וריהוט גן מעץ מקצועי ואיכותי מעץ מלא וטבעי, עשוי מחומר גלם באיכות מהשורה הראשונה ומטופל ביד אמן.

למה ריהוט גן עץ מתאים לגינה שלכם?

  • כל חומר אחר יכול להיות נוח, אבל רק עץ טבעי ומלא הוא חומר שנראה מצוין לאורך שנים ורק משביח את ערכו ויופיו בטיפול נכון. הוא מציע לכם מראה כפרי ורומנטי והרבה נוחות ואמינות בזכות החוזק שלו, הטבעיות שלו והתחזוקה הנוחה שלא דורשת יותר מדי מאשר משיחה בחומר הגנה פעם בשנה. קל לנקות אותו ואפשר לצבוע אותו או להשאיר אותו בצבעו הטבעי. הוא חי היטב בשמש וגם יכול להיות מוגן מגשמים בתחזוקה מתאימה.
  • עץ משתלב בכל עיצוב ובכל סגנון. אפשר להזמין אותו במראה טבעי ואפשר להפוך אותו לריהוט במראה מתוחכם, לשלב אותו עם טקסטילים שונים, להוסיף פריטי נוי ולהציב אותו בכל גינה שמעוצבת, הן כגינה אורבנית מסודרת ומינימליסטית והן כגינה כפרית ונינוחה עם תבלינים וירקות. הריהוט יעוצב לפי החזון שלכם וישתלב מצוין בכל מקום ובכל אורח חיים.
  • אפשר להזמין לא רק פריטים סטנדרטיים אלא גם לעצב פריטים וריהוט שחשבתם עליהם ולא מצאתם בשום מקום משום שזהו חומר ורסטילי שאפשר לבנות ממנו כל דבר.

להזמין ריהוט עץ רק ממומחים

עבודות עץ מיוחדות צריך להזמין רק ממי שבאמת מבין בזה. מוטי – גלריה בכפר, היא נגריית בוטיק שמציעה עבודות מעץ טבעי ומלא שנבנות על ידי מומחה לכך ומעוצבות בצורה מרשימה לכל חצר ולכל גינה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here