כך תשדרגו את איכות החיים שלכם

0
577
מעצבת פנים מומלצת
קרדיט https://arc-the-hen.co.il

עיצוב פנים בצפון – טרנד מבוקש

עיצוב פנים בצפון בסגנון מודרני נפוץ בגלל היותו מבוקש על ידי רבים. ההשפעות העכשוויות, הטכנולוגיות, הרצון לשינויים באיכות החיים ועוד תורמים למגמה זאת המאופיינת באזורים רבים בארץ שחלקם הגדול הינו אורבני. תהליך הכנת תכנית עיצוב כזאת הינה מורכבת ונעשית על ידי מעצבת בשיתוף עם בעלי הבית המגדירים את צרכיהם ורצונותיהם. הרצון הוא לעצב מרחב מגורים נוח ונעים אבל גם פרקטי מאוד. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת המוכשרת חן אברהמוף מתמחה, בין היתר, בעיצוב מודרני וכדאי לפנות אליו לקבלת מידע וייעוץ.

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני – הדרך הנכונה לשדרוג איכות החיים

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני מתחשב בנתונים פיזיים קיימים ובאלמנטים מבוקשים אחרים. המעצבת תגיע למגרש שעליו מתוכננת הקמת הבית, תצפה בנוף הנשקף ממנו, בכיווני השמש והרוח, בשיפועים שבו – אם הם קיימים ובנתונים פיזיים אחרים. בנוסף, תבקש מהבעלים מידע לגבי גודל הבית הנדרש, מספר קומותיו וצורתו, המערכות שהוא מבקש להתקין בו ועוד. האתגר שלה מתחיל עתה ועליה לשלב את כל אלו בהתאמה מרבית לטעמם האישי של הבעלים. הסגנון המודרני מאופיין בקווים ישרים וחדים, במינימליזם המתבטא בכך שאין העמסת פריטים ואביזרים בחלל. לכן, יש מיעוט של מדפים, כונניות וכדומה – אם בכלל הם קיימים. הכול מוסתר כדי שמראה החלל יהיה נקי. יש ניצול מירבי של האור החודר ולכן, החלונות יהיו רחבים. התאורה תיבחר לטובת היצף אור, תאורת אווירה באמצעות מנורות שקועות וכדומה.

קו עיצוב אחיד

קו העיצוב האחיד יוביל לכל אורך הבית עם התאמות לחללים וחדרים שונים בו. כך לסלון, למטבח ועוד. החומרים ייבחרו בצבעים התואמים לסגנון. הם יהיו בגוון קר כמו שקיימים במתכות נירוסטה וכרום. גם האביזרים והפרזול יותאמו אליהם. הצבעים השולטים במרחב המגורים יהיו לבן, אפור ושחור השונים במהותם מצבעים חמים.

עיצוב פנים במרכז – שירות מקצועי עם יחס אישי

המעצבת היצירתית חן אברהמוף הינה בעלת ידע וניסיון רב המגיע מלימודים במוסדות מובילים ומביצוע פרויקטים מורכבים לאורך השנים. היא תספק שירות מקצועי עם יחס אישי לכל לקוח ומומלץ לפנות אליה לעיצוב בית החלומות הפרטי. אז אם אתם מחפשים עיצוב פנים במרכז או שירותים דומים אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here