עיצוב פנים מודרני – איך בוחרים את המעצב הנכון?

0
179
קרדיט: shukimeir.co.il

זקוקים למומחה שיעצב את בית היוקרה שלכם?

חייבים לעצב מחדש את המסעדה שבבעלותכם? חושבים שהרווחים של חנות יגדלו בעקבות עיצובה מחדש? זה סימן שאתם זקוקים למעצב פנים! עיצוב פנים מודרני נחשב לסגנון המעניק לכל חלל מראה יוקרתי ומינימליסטי, ובעזרתו של מעצב פנים מומלץ ומיומן תוכלו ליהנות מחלל מעוצב ויוקרתי, כמו גם נוח, מרשים ומדויק לצרכים שלכם. אם עוד לא מצאתם מעצב פנים, שוקי מאיר מעצב בעל רפרטואר מרשים ישמח לעמוד כאן לשירותכם.

כשמדובר במעצב פנים, חשוב לבדוק שלושה קריטריונים חשובים על מנת לבחור את המעצב המושלם עבורנו. ראשית, העיצובים שלו עד כה. אם הינכם מעוניינים בעיצוב פנים מודרני תבדקו באתר שלו את כל העבודות הקשורות לזה. אם מה שאתם רואים מדבר אליכם ותואם את החזון העיצובי שלכם, סימן שתוכלו להיות מרוצים מאותו מעצב מבחינה מקצועית. שנית, יחס המעצב ללקוח. בין אם זה בשיחת טלפון או פנים מול פנים, המעצב תמיד צריך לדבר ללקוח בהתלהבות ותשוקה, לא משנה איזה יום עבר עליו ועם כמה לקוחות הוא כבר דיבר היום. התלהבות ורצון להוכיח שואבים את הלקוח לתחושה זו והסיכוי לביצוע העסקה גבוה יותר. ודבר אחרון, מחיר. חשוב מאוד שהמחיר יהיה בטווח הנורמה, לא משנה אם הוא טיפה יותר יקר או טיפה יותר זול. רק חשוב שזה לא יהיה מחיר קיצוני. מחיר יקר מדי עלול להיות לא רלוונטי כי אנשים מקציבים כסף מסוים עבור פרויקט על פי סקר שוק, ומחיר יקר מהרגיל יוציא את המעצב אל מחוץ למשוואה, ואפילו מחיר זול מדי עלול להעיד כי מדובר במעצב ללא ניסיון או הכשרה מספקת.

מעצב פנים מקצועי

את הרושם הראשוני שלנו על אדם או מקום אנחנו קובעים תוך ממוצע של שבע שניות, ולכן חשוב לבחור במעצב פנים אשר ידע לעצב חלל בצורה שתעניק לכל אדם שמגיע רושם ראשוני חיובי.

שוקי מאיר הוא מעצב פנים בעל רפרטואר מרשים ויוכל להפוך כל חלל שתרצו לנוח, מרשים ומדויק עבורכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here