מאווררים מעוצבים – הדרך לקיץ נעים מתחילה ממש כאן

0
318
מאוורר תקרה
קרדיט PIXABAY
חושבים שאי אפשר לעבור את הקיץ בלי להגיר זיעה או להיפרד מאלפי שקלים בחשבון החשמל? הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש ולהגיע למסקנה: מאווררי תקרה הם הדרך המושלמת למזג אוויר נעים כל ימות השנה

לא צריך להיות חזאי דגול או להבין במודלים של מטאורולוגים כדי להבין – הטמפרטורות עולות, וסביר להניח שבתקופה הקרובה יישברו שיאי חום בישראל. מן העבר השני, לא צריך להיות כלכלן דגול כדי להבין שלמזג את הבית או את המשרד במשך כל חודשי הקיץ כמעט מסביב לשעון הוא מהלך שצפוי לרוקן את הכיסים עוד לפני בוא הסתיו עלינו לטובה.

אם כן, נדרש פיתרון אחר וכאן נכנסים לתמונה מאווררים מעוצבים. מאווררים אלו עומדים בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר ויכולים לספק לצרכנים ימים של קיץ נעימים במיוחד. ישנם כמה יתרונות מרכזיים שמייחדים מאווררים מעוצבים בהשוואה לכל פיתרון קירור אחר:

  • צריכת חשמל נמוכה – ניתן לחסוך אלפי שקלים מידי שנה כאשר מפחיתים את הפעלת המזגן ובמקומו עושים שימוש במאווררי תקרה. הסיבה לכך היא שהמנוע במאווררי התקרה צורך הרבה פחות חשמל בהשוואה למזגנים, מה שמאפשר ליהנות מבריזה נעימה מבלי להיות מוטרדים מהעובדה שחשבון החשמל מתנפח בלי גבול.
  • ידידותי לסביבה – בהמשך לסעיף הקודם, מאווררים מעוצבים מאוד ידידותיים לסביבה. אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שבני האדם הם אלה שאחראים על משבר האקלים, הרי שטוב נעשה אם כל אחד מאיתנו ימקם את הדאגה לסביבה בראש מעייניו. מאווררי תקרה הם דרך יעילה ונעימה שבה כל אחד ואחת יכולים לתרום בקלות לסביבה.
  • מחיר – לצד עלויות ההפעלה הנמוכות, גם עלויות ההתקנה ועלויות התיקון במידת הצורך הן נמוכות מאוד כשמדובר במאווררי תקרה. אם כך הוא, הרי שהתקנה של מאווררים מעוצבים משמעותה חיסכון כבר מהרגע הראשון. בשל העובדה שהמאווררים השונים מורכבים ממעט חלקים, התפעול והתיקון שלהם הוא מאוד נדיר ובמידת הצורך כרוך בהוצאה כספית קטנה יחסית.
  • שירות – כאשר אתם בוחרים לרכוש מאוורר מעוצה, חשוב לוודא שהחברה שממנה רכשתם תעמיד לרשותכם מתקינים וטכנאים מקצועיים בתחום. אנשי מקצוע אלו יתקינו את המאוורר באופן יסודי ויעיל, כך שתוך זמן קצר אתם תוכלו פשוט להתרווח על הספה וליהנות מבריזה, גם אם לוח השנה מראה שאמצע אוגוסט.
  • עיצוב חדשני – בעבר מאווררים היו בעלי מראה תעשייתי ולא התאימו לבתים או משרדים. היום המציאות שונה לחלוטין. מאווררים מעוצבים מוצעים במגוון צבעים ועיצובים, עשויים מחומרים שלא מחלידים או נשברים ויכולים לשרת אתכם במשך שנים ארוכות.

בשורה התחתונה, אם אתם אוהבים לקבל תמורה מלאה לכסף שלכם, מאווררי תקרה הם משהו שכדאי לשקול. אחרי הכל, אם לא תקבלו החלטה לפני הקיץ, חשבון החשמל שלכם צפוי להמריא גבוה לשחקים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here