ריהוט משרדי משפיע על האווירה במקום

0
888
ריהוט משרדי משפיע על האווירה במקום

בוודאי קרה גם לכם יותר מפעם אחת שזמן מה לאחר שרכשתם את הכיסאות למשרד, הם הפכו שחוקים, הריפוד נקרע, הישיבה כבר לא נוחה וכבר אין את היוקרתיות שרציתם לשדר ללקוחות המבקרים במשרד. ידוע לכל שריהוט משרד משפיעה על האווירה בו הוא ממוקם, ועל כן חשוב שהריהוט יהיה תמיד במצב טוב וגם ישרת את משתמשיו כהלכה. במקרה כמו זה, שתי אפשרויות עומדות בפניכם. אחת – להחליף את הריהוט הישן בחדש. מדובר באפשרות טובה, אולם יקרה, שגם דורשת זמן ניכר כדי לבחור ריהוט, להחליט לגבי הריהוט המתאים ביותר ולדאוג שיהיה מותאם גם לעובדים שעושים בו שימוש. אפשרות אחרת היא להעביר את הריהוט הקיים תהליך של חידוש.

חידוש רהיטים או רכישת רהיטים חדשים?

בשנים האחרונות אנו עדים למספר הולך וגדל של עסקים ושל לקוחות המעדיפים לבצע חידוש של ריהוט משרדי או ריהוט ביתי, במקום לרכוש ריהוט חדש – חידוש ארונות, חידוש ריהוט משרדי, שולחנות, כיסאות, מדפים ועוד. מדוע זהו המצב? ראשית כל, מבחינה כספית, זול יותר לבצע חידוש על ריהוט קיים ביחס לרכישת ריהוט חדש. שנית, מבחינת סביבתית, חידוש רהיטים מאפשר לשמור את הריהוט קיים, במקום להשליכו ולרכוש חדש – ובכך "לתרום" לכמות האשפה ההולכת וגדלה על פני כדור הארץ (בהינתן שלא מתאפשר לעשות ברהיטים הישנים שימוש חוזר או מחזור). רהיטים שעברו חידוש אין צורך לזרוק – מדובר במחזור באופן מסוים. סיבה נוספת למצב זה הוא אספקט רגשי ופרקטי: כאשר נוח לנו עם רהיט מסוים, מדוע לחפש רהיט אחר? במקום לזרוק אותו, אפשר פשוט לתקן ולחדש אותו.

חידוש רהיטים – במה מדובר?

בבואנו להחליט לגבי רכישה או חידוש של ריהוט משרדי, יש לזכור שמדובר לא רק בחידוש ריפוד קרוע, אלא בחידוש של אלמנטים ברהיט; למשל, כאשר מדובר בחידוש כיסא משרדי, ייתכן שיש צורך לחדש את משענות היד ומשענת הגב, לחדש את הגלגלים, לחדש את בסיס הכיסא. חידוש הריפוד, לעומת זאת, מבוצע על ידי רפד מקצועי – לאחר חידוש החלקים שהוזכרו. מסיבה זו עבודה זו צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע המתמחים בעבודה עם סוגים שונים של רהיטים. לא כל נגר יכול לבצע עבודה כזו.

איך להחליט מה כדאי לעשות?

גורמים נוספים שיש לשקול כשאנו מחליטים שיש לחדש את ריהוט המשרד או לרכוש ריהוט משרדי חדש:

האם נוח לכם עם הריהוט הזה? גם אם מדובר בריהוט הכי יפה והכי מרשים בעולם, הוא מפספס את המטרה אם הוא לא נוח ולא משרת את המשתמשים בצורה הטובה ביותר. כיסאות בר אינם יכולים לשמש ככיסאות משרד – זה פשוט לא יעבוד.

איך הרהיטים גורמים לכם להיראות? נוחות היא תכונה חשובה, אבל גם הרושם שהם מקרינים חשובים לא פחות. אתם רוצים ריהוט שישקף נאמנה את האופן בו אתם מעוניינים להציג את עצמכם כאנשי עסקים רציניים המכבדים את מה שהם עושים ואת האנשים עמם הם עובדים (לקוחות, ספקים, שותפים וכו'). אם הריהוט שלכם יוקרתי, זה מה שהלקוחות יחשבו עליכם. אם המקום מוזנח והרהיטים מאובקים ונראים לא תקינים, כך תיראו גם אתם בעיני הלקוחות. מה לעשות שלעתים אנו נוטים לשפוט אחרים על פי סממנים חיצוניים מטופשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here