ריהוט משרדי יוקרתי

0
1025
ריהוט משרדי יוקרתי
קרדיט pixabay

בכל משרד יוקרתי מתרחשת פעילות ענפה לאורך כל שעות היום או סביב השעון. בכולם יש צורך לספק תנאי עבודה נאותים. אחת המחשבות הראשונות של כל מעצב או בעל משרד הוא למצוא את הריהוט המתאים ביותר. מדובר על שולחנות וכסאות, שידות עם יחידות אחסון, ארונות, כורסאות ופינות המתנה, מחיצות וכדומה. אלו הם הרהיטים הסטנדארטיים אבל במשרדים השייכים לעסקים יוקרתיים ואחרים ניתן למצוא גם בר משקאות בחדר המנהל, כסאות ישיבה מעוצבים ויחידות ריהוט דומות נוספות. בנוסף לכל אלו, ייבחר ריהוט למטבחונים, פינות הקפה וכדומה. כאן בהחלט ניתן להציב דלפק עם כסאות גבוהים המתאימים לישיבה מהנה לזמן קצר.

ריהוט משרדי יוקרתי כמו, בעצם, כל ריהוט אחר למשרד תופס נפח רב והבחירה תיעשה על פי צורת החלל וגודלו. הרצון הוא ליצור מרווח פנימי מרכזי לתנועה חופשית. את הרהיטים מייצרים בעיקר מעץ אבל ניתן למצוא גם כאלו בהם משלבים חומרים נוספים כמו: זכוכית, מתכת וכדומה. שילובים מעניינים בעיצובים מיוחדים יוצרים רהיטים יוקרתיים ובעלי עניין מיוחד. את העץ ניתן לקבל בצבעים שונים כאשר המקובלים היותר הם: חום, אפור, שחור ולבן. לדוגמא: שילוב של זכוכית מט או מבריקה עם עץ הצבוע בשחור הוא שילוב נהדר ויכול, למשל, ליצור שולחן מנהלים נאה ביותר. כמובן, שהגוונים יותאמו לכלל עיצוב המשרד. ניתן לרכוש ריהוט מוכן אבל, בהחלט, ניתן להזמין בהזמנה מיוחדת המתבצעת על פי צרכי המקום.

משרדי הייטק כמו גם משרדי עורכי דין רבים ועוד משדרים יוקרה. יש בהם חדרים המיועדים לבעלי תפקידים שונים וחללים המשרתים את כולם. ביחידת משרדים גדולה יש חדרי המתנה, חדרי פקידות, משרדי מנהלי מחלקות, משרדי מנהלים ועוד. יש בעלי ומנהלי משרדים הבוחרים ריהוט אחיד ויש הבוחרים רהיטים מיוחדים יותר כדי ליצור היררכיה בין העובדים. במקרים אלו, חדר המנהלים יהיה מעוצב בצורה מוקפדת ויוקרתית יותר ויהיה בו שולחן מנהלים בעל מראה אופייני מיוחד. ניתן למצוא שולחנות מנהלים במגוון עיצובים. יש עם פלטות ישרות מלבניות ועם רגליים ישרות או כאלו המותקנות באלכסון. יש שולחנות במראה נקי ואחרים עם מראה מעוגל, יש עם יחידות מגירות מתחת. יש כאלו שצמודים להם יחידת שידות שבהן מגירות לאחסון ועוד.

לפקידות יותאמו שולחנות עם פלטות רחבות שניתן להניח עליהן מסמכים רבים. לידם שידות עליהן ניתן להניח פקס משולב, מדפסת ומכונת צילום, וכן, ציוד משרדי אחר. הכסא יהיה ארגונומי ומותאם לישיבה ממושכת. במשרדי קבלת קהל יהיה דלפק מתאים לקבלת מבקרים, וכסאות ההמתנה תהיינה מעץ או ממתכת ועם ריפוד בצבע המתאים. במטבחונים יהיו דלפקים וכסאות גבוהים או שולחנות וכיסאות מותאמים לאכילה, שתיית קפה ועוד. ריהוט יוקרתי למשרד יהיה נאה ופונקציונאלי אשר מסוגל לשמש את העובדים למטרות לשמו יוצר. הוא ישתלב היטב בעיצוב הכללי של המשרד וייצור הרמוניה נכונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here