רהיטי מעצבים – כי אתם מיוחדים

0
910
רהיטי מעצבים - כי אתם מיוחדים

ישראל כבר לגמרי לא חלוצית ולא חלוצה, ובכל מה שקשור לעיצוב הבית, הישראלים למדו לעמוד על שלהם ויש להם כל מיני דרישות מיוחדות. הם לא רוצים שהבית שלהם ייראה כמו הבית של השכן והם רוצים לעצב את סביבת החיים שלהם בעצמם כמו שהם אוהבים.

הם למדו להסתכל על מה יפה ומה לא. נחשפים ברשת לאתרים של ריהוט, למדו להבין מה איכותי ומה מיוחד והם רוצים בדיוק את זה כשהם יושבים לאכול ארוחה משפטית בפינת האוכל שלהם או כשהם יושבים בסלון ליד המנורה החדשה שהם קנו.

הם למדו שרהיטי מעצבים הם ONE OF A KIND והם למדו להעריך עבודת נגרות מעולה. חיים רק פעם אחת ויש מי שרוצה לחיות את זה לצד הרהיטים הכי שווים. רהיטי מעצבים איכותיים, כבר אמרנו!

איזה מזנון יש לכם בסלון?

המזנון חזר לסלון המעוצב(כמו כאן),  אותו מזנון ששירת כל בית בשנות הוינטאג' 1950-1970 חזר עם טאץ' של חומרים חדשים ונגיעות של רטרו. גם הייעוד שלו השתנה. אם פעם הניחו עליו סטים של קריסטל, עכשיו מניחים עליו ספרים או רק את הטלוויזיה.

יש כל מיני דגמים של מזנונים מפתיעים ביופיים ובייחודיות שלהם. בקטלוג של אחד מבית רהיטי מעצבים מוביל בארץ אפשר להתלהב ממזנון תלוי בצבע לבן, מזנון עם כוורת שתופס קיר שלם וגבוה, פשוט יצירת אומנות של ממש. מזנון עם ספריה בשילוב פורניר וצבע. מזנון מרחף עם מדפי ברזל ותאורה מעל חיפוי קיר בהדפסת שיש. מזנון בופה מרחף על צוקל מנירוסטה ועוד.

חיפויי הקיר חזרו ובגדול

בשנות השבעים, יכולנו לראות בהרבה מאוד בתים, חיפויי קיר מאבנים או מעץ באחד מקירות הבית. זה יכול היה להיות בכניסה, בחדר האורחים או בפינת האוכל. קיר אחד היה "הופך על פניו" את כל חזות הבית, משום שחיפוי קיר גם יוצק חום לאווירה אבל גם נגיעות של אומנות בחלל.

בית רהיטי מעצבים מציג דגמים מרהיבים של חיפויי קיר. 

חיפויי הקיר משלימים את המזנון שמתחתם באופן שיוצר תמונה אחת שלמה. יש חיפוי קיר  מפורניר אגוז מאחורי מזנון מרחף לבן. חיפוי של פורניר אלון בשילוב עם הדפסת שיש. ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here