עיצוב הבית בעולם הרשתות החברתיות – מיקס של טרנדים

0
819
עיצוב הבית בעולם הרשתות החברתיות – מיקס של טרנדים

כולנו חיים ברשתות החברתיות ורואים בכל יום אינספור סרטוני עיצוב ויצירה שמשפיעים על הטעם האישי שלנו. אבל, כאשר מגיע הרגע שבו אתם רוצים להביא לידי ביטוי את כל אותם הרעיונות, אתם יכולים להעמיס על חלל הפנים שלכם ולחטוא למטרה. לכן, ישראלים רבים פונים לעזרתה של אלה מורגן, מעצבת פנים בעלת ניסיון רב בתחום הלבשת הבית.

יוצרים את בית החלומות שלכם – בעבודה מקצועית

רגע אחרי שאתם יוצאים לדרך חדשה ורוכשים את בית החלומות שלכם, הגיעה העת לקחת אחריות על חללי הפנים השונים ולבחור מעצבת פנים שתלווה אתכם בתהליך העיצוב. על אחת כמה וכמה, אם בתקופה שלפני החתימה, עסקתם באופן תדיר בחיפוש אחר רעיונות עיצוב ויש לכם אינספור דוגמאות מן הרשתות החברתיות. זו יכולה להיות משימה מאוד מבלבלת, כזו שתשפיע על עיצוב הבית שלכם לשנים ארוכות. על כן, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם לוקחים את כל ההחלטות הנכונות לכם.

שילובי טרנדים חמים – יצירה אחת, מיוחדת ואישית

תפקידה של מעצבת הפנים בפרויקט שלכם הוא להציג את העמדה המקצועית שלה, ואת הניסיון שלה בתחומי העיצוב. ואולם לא ניתן להתעלם מהצרכים והרצונות שלכם, בתור הלקוחות ומזמיני העבודה, גם אם הם אינם עולם בקנה אחד עם הצעות המעצבת. ולכן, יש למצוא את עמק השווה בין העצה המקצועית לרצון האישי. במקרים כאלה, תהליך הלבשת הבית הוא תהליך שמשלב את כל הטרנדים והרעיונות שאתם רוצים להביא לידי ביטוי בבית, בצורה עדינה ומתקבלת על הדעת, בעצתה המקצועית של המעצבת.

ליווי מיומן לאורך הדרך – לאיזון מושלם של חללי הפנים

כאשר אין בידכם את הכישורים הנדרשים להבנת עקרונות הייסוד של עולם העיצוב, בדיוק כמו בכל תחום מקצועי אחר, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שיביעו את דעתם. כך, תוכלו להרגיש שאתם עושים את מירב המאמצים כדי ליצור את הבית המושלם לכם, מתוך ידע מקצועי ולא מתוך אינסטינקט אישי.

אלה מורגן היא מעצבת פנים מומחית, שמלווה את לקוחותיה בתהליך הלבשת הבית על פי כל הטרנדים הכי חמים ומעניינים ברשתות החברתיות של ימינו. אלה עובדת מתוך רצון לענות על כל דרישות הלקוח, ובמקביל למצוא איזון אל מול קווי הייסוד המקצועיים של עולמות עיצוב הפנים השונים. לפרטים נוספים וליצירת קשר, ניתן להתקשר- 052-6189729.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here