מרהטים את המשרד

0
1089

אחת ההחלטות החשובות ביותר בעת פתיחת עסק היא עיצוב ותכנון החלל. ההחלטות הללו וביניהן רכישת הציוד והריהוט המשרדי, ישפיעו על מראהו של החלל. כך בהדרגה, מחלל ריק וסתמי יתחיל להתגלות העסק שלכם לנגד עיניכם. ובדיוק כפי שלא תרכשו מערכת ישיבה לסלון מבלי לקחת בחשבון את כלל הגורמים, כך לא תרכשו באופן סתמי את הריהוט למשרד שלכם.

מרהטים את החלל

אין ספק כי בחירת ריהוט משרדי הינה בחירה חשובה. מלבד האמירה העיצובית שתרצו לשדר, לריהוט המשרדי ישנה השפעה מכרעת על אופי, איכות ונוחות העבודה המתבצעת. ברשימת הריהוט המשרדי תוכלו למצוא –

  • שולחנות למנהלים – אין ספק ששולחן מנהלים נראה שונה משולחן עבודה סטנדרטי. שולחן זה בדרך כלל בולט ומודגש יותר בחלל ולחלוטין מסמל אמירה. יחד עם זאת, כל מנהל צריך להתאים לו שולחן משלו, בהתאם להעדפות טעמו, לצורכי עבודתו ולחלל משרדו.
  • שולחן ישיבות בשולחן זה יתבצעו פגישות עסקיות, כנסים, וועידות, ניהול מו"מ, סיעור מוחות ועוד. בחירת שולחן הישיבות תתבצע בהתאם לשטח החלל תוך שקלול כלל הגורמים – כמה אנשים צפויים להשתתף בישיבה בכל רגע נתון, מהו אופי העבודה, מהו הסגנון העיצובי ועוד.
  • ארונות ושידות – קיימים מגוון רב של פתרונות אחסון ולכן חשוב מאוד לנצל את השטח בחוכמה וביעילות. מלבד סגנונות עיצוב שונים, תמצאו ארונות ושידות אחסון בגדלים שונים, באופן פתיחה ונעילה שונה, בעלי עמידות שונה ועשויים מחומרים שונים.

מדסקסים על בחירת הכיסא

אין ספק כי לבחירת כסא משרדי ישנה חשיבות עליונה. מרבית העבודות המתבצעות בתנאי ישיבה דורשות ישיבה ממושכת ולכן, בחירת הכסא תשפיע מאוד הן על בריאותכם והן על איכות העבודה. בחירת כסא מושפעת משקלול הגורמים, תוך התחשבות במאפייני העבודה ובמאפייניו האישיים של העובד. כמובן שלעובד זמני אין צורך להתאים באופן ייעודי את הכסא, בניגוד להמלצה לעשות זאת עבור עובד קבוע.

אופיס דיזיין – מרהטים לכם את העסק

חברת אופיס דיזיין מספקת ריהוט משרדי, מוסדי ומסחרי בהצלחה ענפה ללקוחותיה. חברת אופיס דיזיין מיישמת את הנוסחה המקצועי לבחירת ריהוט מוצלח – מעוצב, איכותי, ממותג, מודולרי, פונקציונלי ומוקפד. בתפריטה של החברה תוכלו למצוא כסאות בר, עמדות עבודה, מערכות ומחיצות חלל פתוח וכן הלאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here