סלונים פינתיים או סלונים מחולקים – מה מתאים לכם יותר?

0
1373
סלונים פינתיים או סלונים מחולקים – מה מתאים לכם יותר?

תכנון סלון מחייב תשומת לב לפרטים רבים, גם בהיבט האסתטי וגם בהיבט הפרקטי. במיוחד חשוב לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר לגבי המרכיב המרכזי של הסלון, מערכת הישיבה. מצד אחד ישנם הסלונים הפינתיים שהפכו לטרנד של ממש בשנים האחרונות, ומצד שני עוד מוקדם להספיד את הסלונים המחולקים (לרוב ל-3+2+1, כלומר 3 מרכיבים שכל אחד מהם מתאפיין בגודל אחר). באופן טבעי אין תשובה חד-משמעית לשאלה שבכותרת – אבל כן ישנן שאלות נוספות שיכולות לעזור לכם להגיע לבחירה נכונה. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני.

מה גודל הסלון ומה הצורה שלו?

לסלונים קטנים יחסית מתאימה יותר ספה פינתית. גם כשהחלל מתאפיין במראה מלבני מוארך כדאי יותר לנצל את האופציה של סלון פינתי. בחללים גדולים הספות הפינתיות עלולות להיבלע, ולכן בדרך כלל כדי לתכנן סלון מחולק, ולפזר נכון את מרכיביו השונים. יחד עם זאת כדאי לזכור שיש ספות פינתיות גדולות מאוד, כך שגם בשטח גדול הן מצליחות להיות בעלות נוכחות משמעותית. עוד פתרון הוא לחלק את החלל לשניים כשבחלק אחד תהיה הספה הפינתית והחלק הנוסף ינוצל למטרה אחרת.

מהן האנרגיות הרצויות בסלון ועד כמה אתם נוהגים לארח?

כשהמטרה היא יצירת אווירה של אינטימיות וחמימות, הסלון הפינתי עדיף בהרבה על סלון מחולק. עוד כדאי לקחת בחשבון שבספות פינתיות מספר מקומות הישיבה עשוי להיות גדול יותר בהשוואה לאופציה הקלאסית של 1+2+3 – כשלשם כך חשוב כמובן לבחור דגם ארוך בשתי הצלעות שלו.

מצד שני ישנן ספות פינתיות שבהן באחת הצלעות של ה-ר' אין משענת גב לכל האורך, דבר שעלול להקשות על האירוח. אם ניתן למצוא לכך פתרון, למשל באמצעות הצמדת הצלע הזו לאחד הקירות ושימוש בכריות, הבעיה לא קיימת – אבל במצבים אחרים חשוב לקחת עובדה זו בחשבון. בכל מקרה חנות רהיטים שיש בה מגוון אפשרויות נרחב תקנה לכם חופש בחירה מלא גם אם תעדיפו ספה פינתית וגם אם תעדיפו סלון מחולק.

על מה אסור להתפשר בכל בחירה?

אחרי שמצאתם את התשובה שלכם להתלבטות בין הסלון הפינתי לזה המחולק, מגיע הדגש הבא: איכות ועמידות. רק סלון שמיוצר ע"י חברה אמינה ורצינית יספק לכם מקסימום נחת לאורך שנים רבות, ועל כך אסור להתפשר. ויטוריו דיוואני משווקת את מיטב הסלונים – וכן מוצרים רבים אחרים כגון מזרונים, מיטות, שידות ועוד – ומקפידה הן על עיצובים עדכניים והן על מחירים הוגנים. לקבלת מידע מותאם ספציפית לצרכים שלכם, מוזמנים ליצור קשר בטל' 09-8910055

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here