קניית רהיטים לבית

0
1934
קניית רהיטים לבית

מרבית רשתות הרהיטים המודרניות מציעות ריהוט נחות באיכותו בעל מראה שבלוני אשר חוזר על עצמו בבתים רבים.

רכישת ריהוט מרשתות אלה אמנם מלווה בחיסכון כלכלי, אולם גם בוויתור על המקוריות אשר כולנו מבקשים בריהוט הבית. מאמר זה יספק טיפים בנוגע לרכישת רהיטים עבור הבית – כיצד ליצור סביבה נעימה, ייחודית אך בד בבד כדאית מבחינה כלכלית.

שלבו מודרניות עם סגנונכם הייחודי

השלב הראשון ברכישת רהיטים עבור הבית, הוא כמובן בחירת הסגנון המתאים ביותר לביתכם. זכרו כי גם אם חשקה נפשכם בסגנון רטרו, אין זה אומר כי כלל הריהוט בבית חייב להתהדר באותם גוונים. ניתן לרכוש רהיטים בהתאם לסגנון הרטרו, ולהעניק להם את מרכז תשומת הלב באמצעות מיקום ותאורה, כאשר שאר האלמנטים בחדר יהיו מודרניים ויבליטו את האחרים. יש לשים לב שלא ליצור עומס של רהיטים, ולבחור אך ורק את אלו התורמים לעיצוב, שכן אתם עלולים ליצור מראה עמוס בפריטים שיפגע ברושם החיובי שיותיר כל פריט ריהוט, לא משנה עד כמה הוא יפה.

מומלץ גם לבחון את הרהיטים הקיימים בביתכם, ולהחליט אילו מהפריטים יישארו גם בעיצוב המחודש של הבית. אל תמהרו לוותר על פריטים אשר אולי לא משתלבים כראוי בסגנון החדש. שימו לב, כי באפשרותכם ליצור פינות נישה בעלות אווירה שונה מזו של שאר הסלון או החדר, כל עוד אלו אינן מעמיסות על החדר.

לאחר בחירת הסגנון והפריטים אשר יישארו בחדרים, יש לבחור את הפריטים אשר יובילו את הסגנון של החדר. כך למשל, מערכת הישיבה, שולחן הסלון והנברשת יהיו הפריטים המרכזיים בסלון הבית. יש לקחת מידות מדויקות של החדר, על מנת למנוע חוסר התאמה בהגעת הרהיטים עצמם לבית. חשוב שהרהיטים לא יסתירו לחלוטין את קירות החדר.

מצב שכזה יוביל לתחושה של צפיפות. השתדלו להשאיר חלקים של הקיר חשופים, ובו תוכלו להניח גוף תאורה או לתלות יצירות אומנות שתרצו להדגיש בחדר.

הרכישה עצמה

שלב רכישת הרהיטים עצמם מגיע רק בסוף התהליך של הגדרת הרצונות והסגנון של החדר המיועד. כפי שראיתם, רוב העבודה ברכישת רהיטים היא בקבלת ההחלטות לפני הקניה. מאחר ורשתות הרהיטים מציעות על פי רוב פריטים דומים מאוד ובמחירים עם טווח מחירים זהה כמעט המוצגים על פי רוב באתרי האינטרנט שלהן, תהליך הרכישה המודרני התקצר עד מאוד, וזאת בניגוד לימים עברו, שבהם נאלצנו לבצע סקר שוק ארוך – היום הפרטים כולם זמינים ברשת להתרשמותנו. לעומת הריהוט המוצע ברשתות, פריטים מיוחדים יותר דורשים נבירה בירידים, בשווקים ובחנויות יד שניה, עד למציאת הפריט שמשלים את המראה הייעודי לבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here