גם למקום עבודה מגיעה אווירה

0
193
עיצוב פנים משרדים
קרדיט: dreamsdesign.co.il

לא פעם אנחנו נכנסים למשרדים או למקומות עבודה שפשוט נעים לנו להיות בהם ולוקח לנו זמן להבין שמישהו ממש השקיע ביצירת אווירה כזאת. אלה לא רק האנשים או המטרה שמביאים אותנו לשם אלא התחושה שמישהו חשב על הכניסה למשרד כזה כלא פחות חשובה מהשהות בו והעבודה בין כתליו שעות ארוכות. רמה כזאת של שדרוג מקום עבודה אנחנו רגילים לראות בדרך כלל רק במשרדים ובמתחמי עבודה של הייטק ותעשיות מתוחכמות אבל מתברר שעם הזמן יש גם משרדים שלא מוכנים לוותר על אווירה ועיצוב מושלם. זה קורה לא רק במרכז המפונק ולכן נדרשים שירותיה של אדריכלית בצפון כדי להביא את הבשורה לכל מקום. בחברת Dreams Design כבר רגילים לשמוע את הדרישות של משרדים באזור לישיר קו עם הסטנדרט הזה ולכן עמלים יותר על מציאת התמהיל הנכון לעסק וללקוחות.

ההתמחות הייחודית מכולם – עיצוב משרדים

מכיוון שלכל משרד יש דינמיקה משלו אנחנו לא תמיד שמים לב שגם עיצוב פנים משרדים חייב להתבדל לפיה ודורש להתמחות בתחום זה. מעצבי פנים שמתמחים בכך חייבים להכיר את האופי של המשרד ואת טיב האווירה שלו כדי להתאים גם את העיצוב כדי שישדר את הרוח של המקום ללקוחות, אבל בה בעת גם יהיה המקום המתאים ביותר לעובדים לשהות בו ולעבוד. לעקרונות המוכרים של עיצוב משרד בצורה נעימה ולא מעיקה נוספים היום ערכים של אותו משרד כדי לשדר ללקוחות שהם קשובים לכך, כמו עיצוב ירוק, עיצוב שלוקח בחשבון מוטיבים שחשובים ללקוחות כמו שוויון וגיוון, לדוגמה, וגם כאלה שלא מושכים יותר מדי תשומת לב במקום לשמש רקע נעים לעבודה. עיצובים מוגזמים, למשל, מתאימים למקומות כמו חברות הייטק שבהן יש אזורי רווחה ופנאי אבל לא במשרד שמקבל קהל, לדוגמה.

התאמת המשרד לסביבה לא פחות חשובה

המגמה השלטת היום היא התאמת כל עיצוב פנים לסביבה שלו ולכן אנחנו מוצאים יותר מעצבים פנים שמכבדים זאת וממזגים את העיצוב שלהם בסביבה. זה אומר להתחשב בכך שהנופים הנשקפים הם חלק לא פחות חשוב מהעיצוב ולכן במקומות שבהם זה אפשרי הם נכנסים פנימה, ויוצרים את המראה המרהיב שמוכר לנו מאתרי עיצוב בעיקר, ומחו"ל. במקום כמו הצפון הירוק והפסטורלי אין סיבה לוותר על הנתונים הטבעיים האלה ולכן גם במשרד כמו של חברת Dreams Design משתדלים שהאווירה תהיה מושפעת לטובה מהמקום שבו עובדים ומעניק השראה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here