רעיונות לחיסכון במקום במטבחים קטנים

0
2888
רעיונות לחיסכון במקום במטבחים קטנים

מתכננים לעצב מחדש את המטבח שלכם אבל הוא לא כל כך גדול? אין בעיה. כאן הצגנו לכם כמה רעיונות מצויינים למטבחים קטנים. קראו ותאספו מספר רעיונות בשביל עצמכם.

אתם חושבים כבר המון זמן על עיצוב מחדש של המטבח שלכם, אבל אתם לא יודעים איפה להתחיל. אתם אומרים שהמטבח שלכם קטן מדי ואתם מחפשים רעיונות מה לעשות ואיפה להתחיל, מצוין, כי מאמר זה נכתב במיוחד לאנשים כמוכם שמחפשים רעיונות כיצד לעצב את מטבח קטן.

המון פעמים אנחנו ממלאים את המטבח שכבר קטן בהמון דברים או משתמשים במקום בצורה הלא נכונה, נותנים למטבח מראה שהוא יותר קטן ממה שהוא. מאמר זה יעזור לכם באמצעות טיפים לעיצוב הבית , שיעזרו לכם להשתמש בשטח המטבח שקיים לכם בצורה הטובה ביותר.

רעיונות לחסיכת מקום במטבח קטן

דרך טובה להתחיל בעיצוב מטבח קטן הוא בפשטות לנצל כל חלק במטבח בצורה הטובה ביותר. כאשר מנצלים כל חלק במטבח בצורה טובה אתם תראו באופן מיידי את שינוי גודל המטבח במהירות. הנה כמה טיפים לחסיכת מקום במטבח קטן

תוציא דברים

תעשו סיור במטבח שלכם ועשו רשימה של דברים שפשוט תופסים מקום. תמצא שיש מספר פריטים שכן תופסים מקום לחינם. אולי מצנם שאתם משתמשים בעיתים רחוקות שהוא כבר עטוף אבק ולוקח מקום במטבח לחינם. או סתם שקית של אוכל לכלבים שמושענת בצידי המטבח ותופסת מקום במטבח.

תורידו קיר אחד

זה אחד מהדרכים הכי אפקטיביות בשביל מטבחים קטנים. שבירת קיר אחד פותחת את המטבח ונותנת לו מראה פתוח ומרחבי.

צבעו את המטבח בפסטל

צבעו את הקירות בצבע פסטל וגוונים בהירים יתן באופן אוטומטי למטבח מראה פתוח.

כיור אחד

תחליפו את שני הכיורות לכיור אחד יחסית גדול. תחסכו מקום באופן אוטומטי יהפוף את איזור ההכנה במטבח ליותר גדול.

מדפים מתגלגלים

ברוב המקרים, המדפים הנמוכים בקבינות המטבח קשים מאוד להשגה. זו הסיבה שאנו בסוף מגיעים למצב שאנו מאכסנים דברים על השיש ולא בקבינות. זה מוביל לתפוקה לא טובה של מקום. לפטור את הבעיה אנו נבנה מדפים מתגלגלים כך נשתמש במיטב המקום ונחסוך מקום.

שימוש באיזור הקירות

אחד הרעיונות הטובים למטבחים קטנים, הוא להתחיל להשתמש באיזורי הקירות. תתלו מסמרים וברגים ותלו עליהם סירים מחבטות ווכו'.

שולחן מתקפל

החלפת השולחן הרגיל במטבח לשולחן מתקפל זו דרך מצויינת לחסוך מקום במרחב של המטבח. פשוט מקבלים את השולחן וכך ואפשר לבשל ולנוע בנוחיות יתר באיזור המטבח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here