פלטות עץ – הכי מבוקשות בתעשייה

0
1526
פלטות עץ – הכי מבוקשות בתעשייה
קרדיט: viran.co.il

כל נגר ואיש מקצוע העוסק בתחום, יודע כי פלטות עץ הן ללא ספק הדבר הכי מבוקש בתחום הנגרות והעיצוב. בכל נגריה הנחשבת לאיכותית, תמצאו מגוון רחב של פלטות עץ מסוגים שונים המשמשת למגוון שימושים ועיצובים. פלטות העץ הן בעצם משטחים ולוחות העשויים מעץ המשמשים לעיצוב רהיטים כשולחנות, ארונות, בוצ'רים ועוד. פלטות אלה שונות בסוגיהן, ומשמשות גם בתעשייה, גם במגזר הציבורי וכן גם לשימוש פרטי. יש פלטות העשויות מעץ מלא ויש פלטות אשר מעובדות ועשויות מחומרים שונים, לכן חשוב מאוד להגדיר את המוצר אותו אתם צריכים על מנת לבחור את פלטת העץ הנכונה עבורכם. פלטת עץ נפוצה היא מלמין שלא עשויה מעץ מלא, אך משמשת למוצרים רבים. יש אנשים המעדיפים פלטות מעץ מלא, כל אחד והעדפותיו. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום לדוגמת וירן תעשיות עץ, מבית תעשיות עץ ויצמן אשר הוא עסק משפחתי שנוסד לפני למעלה מ 70 שנה.

מדרגות עץ – שימושי ויפה

מדרגות עץ, הן אידיאליות לשימוש בבניה ועיצוב הבית. מדובר בחומר אשר משתלב עם מגוון חומרים נוספים והוא בעל יתרונות רבים. מדרגות עץ ניתנות לעיצוב בשלל דוגמאות, הן מקנות אוירה חמה ותחושה של ביתיות, כמו כן הן קלות לניקוי והציפוי שעליהן מעניק מראה מבריק ונקי באופן תמידי. השימוש במדרגות עץ ידוע כעמיד לאורך זמן רב, וניתן בכל זמן שתרצו לשנות את צבעו על ידי צביעה קלה בכל זמן שרק תרצו. באם הנכם מתכננים מדרגות מעץ, יש לקחת בחשבון מספר נושאים ראשית חשוב לדעת באילו חומרי גלם עלינו להשתמש, וחובה שהם יעמדו בתקנים הנדרשים למען הבטיחות. חשוב לדעת לאיזה שימוש יהיו מדרגות העץ ובאיזו תדירות ישתמש בהן, כך יש לקבוע מהו סוג העץ בו נשתמש. בכל מקרה יש להיוועץ עם מומחים בתחום.

 

שולחן עץ

באם חשבתם ששולחנות עץ עזבו את העולם? תחשבו שוב. שולחנות עץ היו מאז ומעולם פריט עיצובי ייחודי, המבוקש גם בחללים פנימיים וגם בגינה או בחצר. שולחן עץ ממוקם בדרך כלל במקום מרכזי בחלל הבית. לכך מומלץ מאוד לדאוג שבמרכז חלל הבית יהיה שולחן יפה, ועץ הוא אחד מהחומרים היפים שניתן להכין מהם שלל עיצובים שונים. שולחן מעץ יכול לשמש כשולחן פינת האוכל, שולחן סלוני או שולחן מטבח. יש המעדיפים את רהיטי העץ בחוץ בגינה או במרפסת, ואם דאגתם מנושא המים? דעו שקיימים שלל ציפויים הדואגים לבטיחותו של שולחן העץ. באם חשקה נפשכם בשולחן עץ, פנו אל וירן תעשיות עץ, המומחים בתחומם עם עשרות שנות ניסיון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here