וילונות הסטה חשמליים – בית חכם בקליק

0
1905
וילונות הסטה חשמליים - בית חכם בקליק
מקור somfy.co.il

כיום יש אינספור אפשרויות עיצוב לכל פרט ופרט בבית שלנו. כך למשל כאשר אנחנו באים לעצב את החלונות בבית שלנו אנחנו יכולים לשדרג אותם ולבחור להתקין בהם וילונות חשמליים. וילונות אלו יכולים להיות מחוברים למערכות של בית חכם ולאפשר לנו לשלוט בכל הבית שלנו דרך הסמארטפון בכל מקום בו נהייה בלחיצת כפתור פשוטה. כך נוכל ליהנות מכל נפלאות הטכנולוגיה בבית שלנו ונוכל להרגיש הרבה יותר נינוחים בזמן שאנחנו גרים בו.

איך אנחנו יכולים להפוך את הבית שלנו לבית חכם?

בקר הבית החכם שלנו פועל בחיבור לכבל רשת והוא מקבל פקודות מהאפליקציה המאובטחת לחלוטין ואת הפקודה הוא מעביר למנוע / מקלט. האפליקציה יכולה להפעיל את המנוע מתוך הבית ומחוץ לו, לשמש כשלט – כלומר לבצע הפעלה באותו הרגע או לבנות תרחישים דרך האפליקציה בהתאמה אישית להפעלה אוטומטית בהתאם לצרכי הלקוח.

יתרונות של וילונות חשמליים

ישנם הרבה יתרונות בהתקנה של וילונות חשמליים. כאשר נתקין בבית שלנו וילון חשמלי נוכל לייצר אווירה חמה ונעימה יותר בבית, לעצב את הבית ולעמעם את חדירת קרני השמש בקיץ ובכך לשמור על טמפרטורה נעימה יותר . כמו כן, וילונות חשמליים יוצרים הצללה ונותנים תחושת פרטיות בבית.

יתרונות של בית חכם

ראשית, יש לוודא שלפני שאנחנו ממהרים להחליף את כל מערכות השליטה של הבית שלנו, יש לוודא כי אנחנו רוכשים מנועי רדיו או משדרגים את המנועים הישנים והמחוטים ע"י הוספה של מקלטי רדיו אשר ידועים כבטוחים, ושאינם פולטים קרינה מסוכנת.

שנית, רצוי מאוד לרכוש בקר שליטה של בית החכם ולוודא שהוא אינו דורש התקנה מיוחדת וכי הוא בטוח ומאובטח לשימוש. שלישית, יש לוודא שניתן להשיג אותו במחיר משתלם ונגיש.

לאחר שהבנו כיצד להפוך את הבית שלנו לחכם, חשוב שנבין מה הם היתרונות של הבית החכם.
בבית חכם אנחנו יכולים להתקין וילונות הסטה חשמליים וליהנות מכל היתרונות של הקדמה הטכנולוגית. הקדמה הטכנולוגית יכולה לאפשר לנו להתקין מקלטי רדיו שאינם פולטים קרינה ומאפשרת לנו ליהנות מבית שהרבה יותר בטוח לגור בו והרבה יותר מפנק ונעים לגור בו. כאשר אנחנו בונים בית חדש כדאי לנו לשקול בחיוב להפוך אותו לבית טכנולוגי וחכם. בית זה יכול להיות ייחודי מאוד ולאפשר לנו לשדרג את איכות החיים שלנו באופן משמעותי וניכר מאוד.

לסיכום, כאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו מחדש חשוב מאוד קודם כל לתכנן את התכנון הטכנולוגי של הבית. בית טכנולוגי הוא בית שקל יותר לתחזק ולהפעיל אותו. בית זה יכול להיות בית שמאוד נוח לגור בו וליהנות ממנו בביטחון רב. הבית שלנו צריך להיות מקום שנרגיש בו הכי בטוח בעולם ונוכל להרגיש בו הכי טוב בעולם. בית טכנולוגי הוא בית איכותי שכל אחד ישמח לגור בו ולהרגיש בו הכי בטוח והכי טוב שאפשר להרגיש בבית משלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here