להגן מהשמש הקופחת

0
152
קרדיט: Canva

רשת צל לגינה מטרתה לתת צל ולהגן על המקום מקרני השמש החזקות, והיא מתאימה בעיקר לחודשי הקיץ וניתנת להתקנה בכל מקום. בחורף הרשת מיותרת ובהרבה מקרים כדי למנוע כל מיני תקלות שהרוח עלולה לגרום יש להוריד אותה. (כמובן זה תלוי בגודל הרשת). רשת צל מיועדת להרבה מקומות ומצבים, לגינות ביתיות, גני שעשועים, בתי ספר, גני ילדים, ולכל אירוע הזקוק במהירות המירבית לרשת צל מפני השמש הקופחת, אחת ההנאות שיש לאנשים הגרים בבתים פרטיים היא הגינה שבתוכה בדרך כלל מניחים פינות ישיבה להנאת הדיירים פינות משחק לילדים או נכדים, ושמש קופחת אינה מאפשרת שהייה ממושכת או אפילו ארגון אירוע משפחתי ללא הצללה של רשת צל. שלא כמו יתר התוספות רשת זו אינה דורשת היתר בנייה כדי להתקין אותה, היא זולה יותר מהתקנת פרגולה או סוככים אחרים, ותפקידה בעקרון הוא לתת פתרון מהיר ויעיל כנגד השמש הקיצית. ההתקנה יכולה להתבצע בחלק מהמקרים במהירות ובאופן עצמאי ויש גם מקרים הדורשים התערבות מקצועית, ובדרך כלל בלי צורך של בניה או תוספת כלשהי לבניין.

סוגי רשתות צל

רשת צל לגינה היא רשת סרוגה. רוב הרשתות הסרוגות עשויות מחוטי פוליאתילן שזורים. איכות הרשת נקבעת עפ"י: א. צפיפות שזירת החוטים וכתוצאה מכך כובדה גם משתנה. ב. סוגי הגימור בכל צדדיה של הרשת האמורים להיות מסתיימים ע"י טבעות אלומיניום או פליז המחוזקים בברזנט וחבל. יתרונותיה הם יכולת כסוי מכסימלית, נגללת בצורתה, וניתנת לתלייה בכל מקום. חסרונותיה: אינה נמתחת כהלכה, אינה עמידה ברוח חורפית. רשת צל היפרבולית- נתפרת עם קימורים בצדדיה, בגודל קטן אין צורך בטבעות או חבל,  ניתן להתקינה עצמאית. בגודל גדול הכבל נתפר בתוכה ומאפשר מתיחתה, מחייבת בנייה מכינה של עמודים ודורשת הרכבה מקצועית.

פתרון פשוט לחום הקיץ וקור החורף

פרגולה פנל מבודד הינה פרגולה פשוטה העשויה משתי שכבות אלומיניום שבאמצעם חומר מבדד, (קלקר בד"כ) והיא מתאימה לכל עונות השנה. גודלה גם קובע את עובי וחוזק החומר המבדד. לבניית פרגולה פנל מבודד יש יתרונות וחסרונות. יתרונות: הבידוד מבודד מחום וקור, ומרעש. (גשם, וכד'). יכולה לשמש כתשתית לסגירת מרפסת בחורף למשל או לסירת מרפסת לחדר, גם מעצם היותה חומר לבניה קלה. היא מצלה, מותקנת בקלות עשויה מאלומיניום ולא דורשת תחזוקה, עשויה מחומר איכותי ונשמרת לשנים ארוכות ועמידה בפני אש. חסרונות: היצע עיצוב וגוונים מצומצם, כבדה יותר מפרגולת אלומיניום רגילה, ויקרה יותר. אז אם ברצונכם עבודה מהירה, מקצועית, לוח זמנים מדויק ואחריות רבת שנים פנו לחברת service  Manoלבית ולחצר עבודות עץ ברזל ואלומיניום בטלפון: 052-6411770 ותיהנו מעבודה מעולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here