צבעים מעניינים למטבחים

0
1481
צבעים מעניינים למטבחים

מטבח , אם תחשבו על זה אחד המקומות שאתם נמצאים בו רוב הזמן כאשר אתם בבית וכמובן לא ישנים. אם תחשבו על זה למטבח יש חשיבות גדולה בחיים שלכם ובבית בפרט כשאשר אתם חושבים על צבע ועיצוב למטבח, כך ששווה להשקיע במחשבה על הרעיונות לצבעים שנותנים את מירב העיצוב למטבח.

צבעים ורודים

מכיוון שהצבע הורוד בבסיסו אדום הוא מביא איתו מרץ וחיים , ולמרות זאת האיכות של הצבע הורוד מונעת ממנו להשתלט על המטבח. הצבע הורוד יתאים על כל עץ טיבעי. ישנם מספר גוונים של ורוד , "דסטי רוז" בעם המרכיב הנייטרלי מביא גוון נחמד. לעומת "ורוד סטיק" יתן תחושה צעירה למטבח ויגרום לכם לזרוח.

צבעים לבנים

לצבעים לבנים הם בחירה פשוט וטובה, לבן הינו צבע נקי שיתמזג עם כל צבע אחר בסביבה. למרות זאת לפעמים לבן טהור נותן תחובה בוהקת מידי למטבח ויכול לתת הרגשה של בית מרקחת או בית חולים. במידה ותבחרו בצבעים לבנים חשוב לבחור צבע לבן בעל מעט צבע, "לבן חם" משתלב נהדר עם עץ , לעומת זאת, "לבן סיני" משתלב מצויין עם מטבחים שמבוססים על צבע מטאלי.

צבעים צהובים

צבע צהוב למטבח הינו צבע מאוד קלאסי ונותן הרגשה חמימה וקייצית. "צהוב בהיר" כמו לימונדה נותן למטבח אווירה קלילה ובהירה והינו בחירה מצויינת במטבחים אשר התאורה הטבעים שם זמינה רוב היום. "צהוב עמוק" כמו ביצה ידוע יותר מאיזור ההכפרי של צרפת , צבע זה משתלב מצויין עם כרמיקה כחולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here