משתלה בכפר סבא – מה ניתן למצוא שם

0
383
קרדיט: Pixabay

רוצים למצוא משתלה בכפר סבא? משתלת תגל הארץ הינה המשתלה המוצלחת והאיכותית ביותר באזור השרון. עם מעל לעשרות אלפי לקוחות מרוצים שעשו שם רכישה, אי אפשר להיכנס לשם ולא לקחת אתכם משהו. לבתים רבים בישראל יש פוטנציאל גדול מבחינת עיצוב וטיפוח הגינות וזה לא מנוצל. ידוע שצמחיה וטבע ירוק שצומח קרוב לבית עושה טוב לנפש ולבריאות הגוף. גם מי שגר באזור עירוני תמיד מעוניין שיהיה לו אפילו שתיל אחד בבית. במשתלה של תומר אהרוניאן תוכלו למצוא משהו שימצא חן בעיניכם.

בבואכם למשתלה אנשי הצוות יעניקו לכם סיור מודרך והסברים על השירות שתוכלו לקבל שם. אם אתם רוצים לקבל רעיונות אז תצטרכו לספר על תנאי הנכס שלכם שאתם מעוניינים לטפח, אם זה בית קרקע עם גינה ואתם רוצים להקים אותה מחדש או לחלופין משהו קטן יותר כמו עיצוב הסלון בכמה אגרטלים ועציצים. משתלה בכפר סבא ניתנים השירותים הבאים בין היתר:

  • טיפוח והקמה של גינה – במשתלה אפשר לתכנן ולעצב גינה חדשה הכוללת מדשאות אמיתיות או מחומרים סינטטיים. החברה מספקת כמה סוגים של דשאים סינטטיים הנבדלים זה מזה בגוון, צפיפות סיבים, אורך וצורת עמידה.
  • אדניות למרפסת – יש לכם מרפסת תלויה הפונה לרשות הרבים? אפשר לעצב אותה כך כאילו היא לקוחה מעיר אירופאית אלגנטית. ישנם צמחים המתאימים לשתילה על מרפסות כאלו.
  • צמחי נוי – לכל אדם ולכל משפחה יש את הסגנון והעדפות שלה לגבי בחירה של צורה וצבע של צמח נוי. צמחים מלבלבים עם פריחה משגעת, צמחים קטנים או גדולים, כל דבר אפשר למצוא שם.
  • עציצים לאירועים – רוצים לעצב אירוע עם עציצים מעוצבים ומרהיבים? ניתן למצוא מגוון סוגים של צמחים המיועדים למטרה זו. בין אם זה חתונה או בר מצווה, צמחים תמיד יהפכו כל סתם אירוע לאירוע המאה.

משתלה שמכניסה לכם את הטבע הביתה

במשתלת תגל הארץ יש עוד מגוון שירותים מעניינים להציע לכם. קיים מגוון גדול מאוד של צמחים לכל מטרה, כולל דקל אריקה לאווירה טרופית ממש בחלל ביתכם. המשתלה היא הבית החם של כל חובבי הצמחים וגם כאלו שמעוניינים להפוך לכאלה. בואו למשתלה והתרשמו במו עיניכם מהמוצרים האיכותיים שיוצעו לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here