כך נהפוך את הבית לבטוח יותר בכמה אמצעים פשוטים

0
659
קרדיט: freepik

נהוג לומר שביתנו הוא מבצרנו. עם זאת, נראה שהסטטיסטיקה מאתגרת את האמרה הידועה. מחקרים מראים כי רובן המכריע של התאונות קורות בבית וכשמדובר בילדים, מדובר בכ-90% מהמקרים. כדי להתמודד עם המגמה המדאיגה הזו ולהפוך את ביתנו למרחב בטוח, קיימים מספר אביזרים חכמים ונוחים לשימוש שיאפשרו לך לישון טוב יותר בלילה.

הסיכונים לתאונות בבית הם רבים ומתפרשים על מגוון תחומים. מנפילות והחלקות ועד לסיכוני אש והתחשמלות, חשוב שנשקיע מאמצים בייעוד פתרונות איכותיים ואמינים לשמירה על הבטיחות. כיום יותר מאי פעם, קיימים בשוק מוצרים שיאפשרו לך למנוע מילדים לפתוח חלונות ללא השגחה, לשמור על הדלתות סגורות ולמנוע טריקות מסוכנות של דלתות זכוכית. פלמט פועלת בשוק מעל 55 שנים ולאורך כל תקופת פעילותה, העמידה לשורה ארוכה של לקוחות את הפתרונות המתקדמים ביותר לשמירה על בטיחות הדיירים. ניתן להזמין דרכנו מחזירי שמן באיכות הגבוהה ביותר ושלל פתרונות בטיחות נוספים באספקה עד לביתך ועם שירות התקנה על ידי צוות מקצועי ומיומן. ההיצע רחב ההיקף שלנו מבטיח לך את המוצרים הבטוחים והאמינים ביותר עם התאמה גבוהה לעיצוב ביתך.

התקנה מקצועית בבית הלקוח

רוצה לשמור על דלתות אש סגורות בכל עת? להגן על חלונות הבית מפני נפילה? הצוות המנוסה שלנו יגיע לביתך ויתקין עבורך מחזירים הידראוליים המותאמים למשקל הדלת או בלם חלון להגבלת התנועה של חלונות הזזה וציר כאחד. אמצעים אלו ורבים אחרים, יבטיחו כי השימוש בחלונות ודלתות הבית יהיה בטוח מאי פעם.

כדי לשמור על אווירה נעימה בבית ללא כניסת חרקים מעופפים ושאר מזיקים, יתקין עבורך צוות פלמט רשתות נגד יתושים מחומרי גלם איכותיים המציעות עמידות גבוהה במיוחד ומגיעות עם מנגנון גלילה נוח לשימוש המאפשר לשלב אותן בכל חלון בהתאמה אישית לפי מידה. כשעומדים לרשותך מוצרים ושירותים מגוונים כל כך בזמינות כה גבוהה, הבית שלך מקבל מענה לכל הצרכים הייחודיים של הדיירים.

הפתרונות המושלמים לבית ממתינים לך במרחק שיחת טלפון

במשך כל שנות ניסיוננו בשוק, השארנו אחרינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים החוזרים אלינו שוב ושוב לשירותים נוספים. המוניטין רב השנים שלנו הוא הערובה שלך כי יעמוד לרשותך שירות ללא כל תחרות. להזמנת אמצעי בטיחות מותאמים אישית, רשת גלילה אסתטית נגד יתושים ומגוון פתרונות חכמים נוספים לבית, אנו מזמינים אותך להתקשר עוד היום למספר הטלפון 054-4944512.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here