כיצד קומודות ושידות מעץ מלא יכולות לשפר את המראה של החדר

0
2440
כיצד קומודות ושידות מעץ מלא יכולות לשפר את המראה של החדר

לפעמים מספיק פריט ריהוט אחד בשביל לשנות את כל העיצוב של החדר, ואין זה משנה אם מדובר בחדר בבית, במשרד או בכל מקום אחר. אותו פריט יכול להיות מספיק גדול, רחב, וייחודי, על מנת לייצר תחושה שונה ומיוחדת, על מנת להוסיף לעיצוב של המקום אלמנט אחר.

במקרים רבים, אנחנו נבחר פריטי ריהוט שיכולים לענות על שני צרכים עיקריים עבורנו, אחד, זה הצורך בעיצוב מותאם, קרי, שהפריט ריהוט יתאים לעיצוב הכללי של החדר או אפילו יתהווה את המאפיינים שלו. הצורך השני הוא פרקטי, כלומר, הריהוט צריך להיות נוח לשימוש ולספק את הצרכים שלנו בדרך בה אנחנו בוחרים להשתמש בו.

דוגמא טובה לפריטי ריהוט שיכולים לענות על צרכים אלה הם קומודות ושידות עץ מלא. על מנת להבין כיצד שניהם ממלאים את הצרכים הנ"ל ואיך אנחנו יכולים להשתמש בהם בצורה נכונה, בין אם זה בבית ובין אם בעסק, חשוב להבין תחילה מה זה בדיוק ולשם מה הם משרתים אותנו.

קומודה מעוצבת מעץ מלא, זה מבנה שמכיל מספר מגירות לגובה. על פי רוב הן בנויות עד חצי או שלושת רבע גוף, ומכילות מגירות בגדלים דומים, בהן אפשר לאחסן פריטים שונים. נהוג להשתמש במגירות מסוג זה בחדרי שינה לצורך אחסון בגדים ומצעים, הורים רבים נוהגים לרכוש קומודה לחדרי ילדים על מנת שיוכלו לאחסן בהם צעצועים ודברים נוספים ששייכים לילד.

כאמור, קומודה מעוצבת מעץ מלא או שידה דומה, יכולה גם לשרת אותנו במקומות אחרים, כולל בעסק, לצורך אחסון ספרים, קלסרים, ניירת, וכן פריטים אחרים. יש מי שבוחר להשתמש בהן כתחליף לארונות ויש מי שבוחר להשתמש בהן, כתוספת לצד ארונות האחסון הרגילים.

כיצד אנחנו בוחרים קומודה ושידה

יש כמה נקודות שיכולות לעזור לנו לבחור קומודה או שידה בצורה נכונה. ראשית, כפי שאפשר להבין, מוטב לבחור ריהוט מעץ מלא, שכן הוא הרבה יותר איכותי, הרבה יותר חזק ומחזיק מעמד זמן רב יותר מריהוט שעשוי מחומרים אחרים.

שנית, אנחנו נבחר את הקומודה או את השידה שלנו על פי הגודל שלה, בין אם זה בהתאם לצרכים שלנו ובין אם זה בהתאם לתנאים שעומדים לרשותנו. עלינו לקחת בחשבון שמדובר בפריטי ריהוט שתופסים לא מעט שטח, לא מעט מקום, בין אם זה לרוחב או לגובה, לכן אנחנו צריכים לבחון תחילה האם מתאפשר לנו להשתמש בפריטים אלו בצורה נוחה.

כמובן שאנחנו נבחן את השאלה הזאת, על פי השימוש שאנחנו רוצים לעשות בפריטים אלה, מה אנחנו רוצים לאחסן בתוכם וכיצד.

שלישית, אנחנו צריכים לבחון, כיצד הם יכולים להשתלב מבחינת עיצוב. זה תלוי כמובן בצבעים, בסגנון, במאפייני הבנייה שלהם. למשל, מבנה המגירות, הדרך בה הן נפתחות, וכל דבר אחר שיכול להשפיע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here